MONIPUOLISTA TOIMINTAA

Hämeen Kokoomusnuoret järjestävät monipuolista toimintaa ympäri Hämettä ja vähän muuallakin. Tapahtumat yritetään pitää tasapainossa niin, että tiukkaa asiaa ja rennompaa meininkiä olisi yhtä paljon. Muutenkin tietysti pyritään perinteiseen ’jokaiselle jotakin’ malliin, jolloin tapahtumissamme ja tilaisuuksissamme olisi jokaiselle ainakin joku mieleinen, johon haluaa osallistua. Tietysti mukaan kannattaa lähteä vaikka kaikkeen, jos oma kiinnostus ja aika riittää. Niin ja ota ihmeessä kaverisi mukaan! Voit myös antaa esimerkiksi aluekoordinaattorille (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi) palautetta siitä, millaisista tapahtumista juuri sinä olisit kiinnostunut.

Piirin omien tapahtumien lisäksi toimintaa tarjoavat paikallisyhdistykset, Kokoomuksen Nuorten Liitto ja muut Kokoomusyhteisöt. Jäsenenä olet tervetullut valtakunnan laajuisesti lähes kaikkiin Kokoomuksen tapahtumiin ja useimmiten saat ottaa mukaan myös ystäväsi, vaikkei hän (vielä) jäsen olisikaan. Tarjolla on laaja skaala reissuja, teemapäiviä, koulutuksia, juhlintaa ja paljon paljon muuta.

Seuraa tapahtumakalenteria ja ajankohtaispalstaa! Mikäli mieleesi tulee jotakin kysyttävää tapahtumista, olethan yhteydessä aluekoordinaattoriin.

Tulevat tapahtumat:

Kokoomusnuoret DuuniExpo-messuilla

Aika: 24.1. kello 9-16

Paikka: Lahti

Hämeen Kokoomusnuoret on paikalla DuuniExpo-messuilla omalla ständillään. Tervetuloa!

Sivuston suunnittelu ja toteutus: WWW.KTERVO.COM