MONIPUOLISTA TOIMINTAA

Hämeen Kokoomusnuoret järjestävät monipuolista toimintaa ympäri Hämettä ja vähän muuallakin. Tapahtumat yritetään pitää tasapainossa niin, että tiukkaa asiaa ja rennompaa meininkiä olisi yhtä paljon. Muutenkin tietysti pyritään perinteiseen ’jokaiselle jotakin’ malliin, jolloin tapahtumissamme ja tilaisuuksissamme olisi jokaiselle ainakin joku mieleinen, johon haluaa osallistua. Tietysti mukaan kannattaa lähteä vaikka kaikkeen, jos oma kiinnostus ja aika riittää. Niin ja ota ihmeessä kaverisi mukaan! Voit myös antaa esimerkiksi aluekoordinaattorille (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi) palautetta siitä, millaisista tapahtumista juuri sinä olisit kiinnostunut.

Piirin omien tapahtumien lisäksi toimintaa tarjoavat paikallisyhdistykset, Kokoomuksen Nuorten Liitto ja muut Kokoomusyhteisöt. Jäsenenä olet tervetullut valtakunnan laajuisesti lähes kaikkiin Kokoomuksen tapahtumiin ja useimmiten saat ottaa mukaan myös ystäväsi, vaikkei hän (vielä) jäsen olisikaan. Tarjolla on laaja skaala reissuja, teemapäiviä, koulutuksia, juhlintaa ja paljon paljon muuta.

Seuraa tapahtumakalenteria ja ajankohtaispalstaa! Mikäli mieleesi tulee jotakin kysyttävää tapahtumista, olethan yhteydessä aluekoordinaattoriin.

Tulevat tapahtumat:

Kokoomuskärhämät

Aika: 9.12. kello 14-16

Paikka: Pub Pete, Helsinki

Mitä tapahtuu, kun kaksi asioista eri mieltä olevaa kokoomuslaista laitetaan väittelemään keskenään? Nyt on aika ottaa aateveljistä ja -sisarista mittaa, kun Kokoomusnuoret lanseeraavat Kokoomuskärhämät-nimellä kulkevan tapahtuman legendaaristen Sikajuhlien etkoina 9.12. klo 14-16 Pub Petessä (Hietaniemenkatu 7).

Kokoomuskärhämien ideana on käydä debattia viidestä eri aihealueesta pareittain. Tapahtuma on avoin kaikille kokoomuslaisille. Tarkoituksena on keskustella asiakysymyksistä sekä iloita siitä, että kokoomukseen mahtuu monenlaisia mielipiteitä ja ajatuksia tietyistä kysymyksistä.

Tule paikalle Kokoomuskärhämiin selvittämään kenellä on sana hallussa ja keneltä kissa vie kielen. Ilmoittaudu mukaan jo nyt ja varmista paikkasi vuoden kuumimman väittelytapahtuman lauteilla. Ilmoittautuminen tästä linkistä: https://www.lyyti.fi/reg/kokoomuskarhamat

Sikajuhlat

Aika: 9.12. kello 18 alkaen

Paikka:Kokoomusnuorten toimisto, Kansakoulukuja, Helsinki

Legendaariset Sikajuhlat ovat jo nurkan takana!

Tänä vuonna Sikajuhlia vietetään perjantaina 9. joulukuuta klo 18 alkaen. Paikka on vanha tuttu The Kuja eli keskustoimisto. Tarjolla glögiä, pientä purtavaa sekä verkostoitumista järjestövuoden päättymisen kunniaksi.

Illan jännitysmomenttien maksimoimiseksi toivoisimme, että jokainen tulija toisi pukinkonttiin noin 5 euron arvoisen yllätyspaketin.

Tapahtuma on ilmainen, mutta klikkaathan ”Osallistun”, niin osaamme varata oikean määrän tarjoiluita. Tervetuloa!

Hämeen Kokoomusnuorten 50-vuotisjuhlat

Aika: lauantai 9.12. kello 17 alkaen

Paikka: Lasimuseo, Tehtaankatu 35, Riihimäki

Hämeen Kokoomusnuoret täyttää kunnioitettavat 50 vuotta! Merkkivuoden kunniaksi meidän on suuri ilo kutsua Sinut Hämeen Kokoomusnuorten 50-vuotisjuhliin lauantaina 9. joulukuuta Riihimäen Lasimuseoon (Tehtaankatu 23). Juhlat alkavat kello 17.

Illan ohjelmassa on buffetruokailu, puheita, mukavaa yhdessäoloa ja hauskaa muistelua Hämeen Kokoomusnuorten vuosikymmenten taipaleesta.

Kokoomuksen jäsenille illalliskortin hinta on 25 euroa ja alkoholiton versio on 18 euroa. Ei-jäsenille alkoholillisen illalliskortin hinta on 40 euroa ja alkoholiton illalliskortti 35 euroa. Pukukoodi: tumma puku.

Ilmoittautuminen alkaa perjantaina 15.9. ja päättyy 26.11. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen tapahtuu oheisen lomakkeen kautta:http://bit.ly/2jvvilq

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoa:
Hämeen Kokoomusnuorten aluekoordinaattori Salla Tenho
salla.tenho@kokoomusnuoret.fi

Tule & Tutustu -ilta

Aika: 11.12.

Paikka: Alex Food, Aleksanterinkatu, Lahti

Hämeen Kokoomusnuoret järjestää Tule & Tutustu -illan maanantai-iltana 11.12. kello 18 alkaen Lahdessa. Paikkana on Alex Food & Cafe Aleksanterinkadulla.

Puhujaksi saapuu lahtelainen kaupunginvaltuutettu Helena Salakka, joka kertoo, minkälaista valtuutetun toiminta on ja miten siellä pystyy Lahden asioihin vaikuttamaan.

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki jäsenet sekä kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneet. Olet siis tervetullut paikalle, vaikka et kokoomusnuorten jäsen olisikaan. Ota myös kaverisi mukaan! ( :

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoa:
aluekoordinaattori Salla Tenho
salla.tenho@kokoomusnuoret.fi

Porvaristartti

Aika: 13.-14.1.

Paikka: Helsinki

Kokoomusnuorten vuosi lähtee käyntiin tammikuussa järjestettävällä Porvaristartilla! Ohjelmassa on paljon hyödyllistä koulutusta niin uusille toimijoille kuin vanhoille yhdistyskonkareillekin. Erityisesti suosittelemme tapahtumaa piirien ja paikallisyhdistysten puheenjohtajistoille ja hallituslaisille, sillä luvassa on koulutusta niin kokoustekniikkaan, pöytäkirjojen kirjoittamiseen kuin yhdistyksen taloudenhoitoonkin. Yhdistysasiat jo osaaville tai niistä vähemmän kiinnostuneille tarjoamme myös vinkkejä hyvään ja vaikuttavaan poliittiseen kirjoittamiseen sekä sosiaalisen median viestinnän tehostamiseen kohdennetun markkinoinnin ja muiden temppujen avulla.

Luvassa on mahtavat pari päivää, joten ilmoittaudu mukaan! Ilmoittautuminen on auki 7.1.2018 asti. Kannattaa kuitenkin toimia nopeasti, sillä paikkoja on vain rajallinen määrä! Tapahtuman hinta on majoituksella 35 ja ilman majoitusta 15 euroa.

Ilmoittautuminen tapahtumalle Lyytin kautta: https://www.lyyti.fi/reg/porvaristartti18

Sivuston suunnittelu ja toteutus: WWW.KTERVO.COM